Friday, July 10, 2009

YKC | Antara Yang Penghabisan

Ini entri pendek. Alhamdulillah. Saya kira, dari bulan 10 tahun lepas hingga ke bulan 7 tahun ini tidak sampai setahun, tetapi duit modal YKC telah kembali. Bahkan sebahagian besar untung telah dikutip. Saya bersyukur kerana banyak perkara berjalan lancar, walaupun sebahagian perkara sangat leceh dan lembab. Dalam hal ini, banyak perkara boleh dimuhasabahkan, tetapi yang paling penting bagi saya, adalah mengambil iktibar.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat, juga membantu dari yang sekecil-kecilnya hingga yang sebesar-besarnya. Hingga kini, baki belum terjual, atau belum dipastikan sama ada terjual sekitar 200 unit daripada 970 unit lebih kurang. Masih boleh didapati di Pejabat PMRAM dan Hewi PMRAM, pada Mior @ Hanri, dan di DPMI (Iskandariah). Manakala Di DPM Dumyat, BKAN Kelantan dan Shoubra, juga di Markaz Tibb Saidina Zainab saya tak belum pastikan baki terkini berapa. Atau pada wakil saya di Malaysia.

Dapatkan segera sebelum kehabisan.

No comments: