Tuesday, July 28, 2009

3 Cahaya

Saya sangat gembira mengetahui bahawa adik perempuan saya akan mengakhiri zaman bujang awal tahun depan (dan pada pendapat saya, patutnya lebih awal lagi lebih baik), juga adik saya yang lelaki di akhir tahun depan. Juga kepada abang saya, yang bakal mendapat cahaya mata pertama tak lama lagi. Mari ucapkan syukur atas segala pemberian-Nya.

Juga untuk ayah dan ibu, yang saya tidak menepati jangkaan mereka, saya meminta maaf. Tiada yang boleh dialasankan, cuma menerima ketentuan, yang baik, dan buruknya. Walaubagaimana sekalipun, kita semua akan sepakat, bahawa usaha tetap adalah penting.

2 comments:

Khadijah said...

Alhamdulillah...

Don't be sad Angah...There'll be someone worthy for you out there...You just have to keep searching...I'll pray for your success in study, future family and the hereafter...


:) Smile Always

Anonymous said...

mohdzaki:
syukran. terima kasih.