Saturday, May 13, 2006

Sedikit Pembetulan

Saya jadi malas berkongsi fikrah baru-baru ini. Em. Tak apa. Abaikan.

Apabila pembaca tersilap faham maksud entri saya sebelum ini, saya lebih suka menyalahkan diri kerana kelemahan diri. Kerana bagi saya, tulisan paling baik adalah tulisan yang mempunyai isi paling berat, tetapi paling mudah difahami. Ya, Jundullah telah siap dicetak, bahkan sudah ada di pasaran. Maksud saya, di Mesir. Dapatkan!

Judul : Jundullah; Menyelusuri Pengetahuan Para Pejuang Rabbani
Judul Asli : Jundullah Thaqafatan.
Penulis : Sa'id bin Muhammad Dib bin Mahmud Hawwa
Tahqiq & Terjemah : Muhammad Masnur Hamzah
Editor / Muraja'ah : Mohd Zaki M.Noor
Design Cover : Mohd Jupri Ngadinon
Atur Huruf : Asmuni Hasbullah
Terbitan : Adiiba Centre

Nombor Katalog Dalam Terbitan : 8614/2006
ISBN : 977 - 17 - 3221 - 8

5 comments:

Naim said...

bila kan tembus pasaran M'sia? agak2 saudara zaki lah.....

mohd zaki said...

klu ada org sanggup jd pengedar, dan sanggup jd wakil....tapi, klu lebih baik, ada yang sanggup mencetaknya sekali lagi di sana...

Jadi, tak perlu hantar, kan?

Tapi, kalau ada yg nak balik msia, dan boleh berkirim secara kotak, dan ada wakil penjual, itu pun bagus juga

Umar Faruqi said...

hehe ana kat malaysia ni...

Anak Murid said...

salaam.

Ustaz,
Jangan berhenti menarikan jari menguntai kalam hikmah. Kelak ada anak murid yang turut hilang semangat berjihad di medan ini.

Salam pejuangan. Moga najah dalam imtihan.

mohd zaki said...

Sebab itu saya selalu tegaskan, jangan menulis kerana saya. Hattakan kalau saya hilang dari pengetahuan anda, anda akan terus menulis.

Biarlah siapa datang dan siapa pergi pun, anda akan terus menulis.