Friday, February 23, 2007

Terima Kasih Semua

Lepas bengkel blog kepala saya sudah sakitpun. Bila tiba hari kedua untuk publisher dan adobe, sakit kepala dan badan bersatu. Nasib baik masih dapat gagahi diri. Mana taknya. Makan tidur tak menentu. Saya sebenarnya tak suka begitu. Tapi dah terpaksa.

Terima kasih kepada semua yang membantu. Kepada yang beri pinjam jihaaz; komputer, laptop, mushtarak; Azimah, Aliia, Farah Hanani, Basiir, Saufi, Azri, Fairuz, BCC BKPJM, Ustaz Rozlan, Shahril, Abdul Ghanie, Hewi, juga mereka yang tak disebutkan namanya. Syukran Jazilan pada yang menolong sepanjang pengisian, Akmal, Azli, Ellyeen, Fairuz, Faiz, Ghanie, Firdaus, Amilia, dan mereka yang saya tidak sebut kerana tak kenal atau tak ingat. Juga sekalung terima kasih kepada yang tolong sediakan makanan semasa program; AJK makanan; mahupun sebelum program; Raudah, Herlina dan lain-lain; yang tolong label komputer walaupun minta di saat-saat akhir; semuanya, terima kasih daun keladi, lain kali boleh minta lagi.

Selepas bengkel, saya dapat merasakan, banyak lagi yang saya tak tahu. Bahkan apa yang saya tahu cuma secubit yang tak boleh dibanggakan pun. Mungkin bolehlah dikira lebih sedikit dari yang tak tahu langsung, tapi di depan pakar, saya cuma secebis yang tak ada apa-apa. Harap yang ikut serta dapat manfaat semaksimumnya. Allahumma aamiin.

No comments: