Thursday, February 10, 2005

10 Feb

10 feb.

Saya ambil barang semalam. 3 cd dan 2 kilo ikan bilis ( saya agak ) juga beberapa buku. Terima kasih daun keladi. Tetapi kasihan juga bila lihat Fairuz yang penat keletihan, katanya baru baik demam.

Saya ambil lewat barang-barang itu. Fairuz tiba 7 haribulan, dan saya ambil malam 9 haribulan. Apalagi, tonton 3 cd malam tu juga. Penat-penat. Tetapi dalam syukur.

Saya masih dalam kesibukan. Mahu habiskan segalanya secepat mungkin. Bila disenaraikan ada 26 tugas belum selesai. Termasuk tugasan peribadi. Pasti, kalau tidak disenaraikan, mudah benar terlupa. Itu yang menyebabkan baju di mesin basuh dicuci 3 kali, sekali kerana ia basuhan pertama, kali kedua dan ketiga pula ulang cucian dek baju sudah berbau – lama berkubang dalam baldi tidak sempat dibilas. Atau empat kali sebenarnya, kerana tidak sempat dijemur walau sudah dibilas.

Nak buat macam mana, berkejar ke hulu, berlompat ke muara, nak buat itu dahulu, tapi yang ini hendak sekarang pula.

Doakan saya, moga malaikat mendoakan kalian pula.

al_jantanie
manhumi_ilm

No comments: