Saturday, October 09, 2004

Damanhur 2

Saya bercadang berbahasa saya mulai kala ini. tentu lebih sopan bukan? Walaupun sedikit kekok.

Saya akan balik ke kaherah setelah makan angin dua hari di damanhur ini. Malam ini juga. Perjalanan ke sini sudah mencapai maksud pertamanya. Mencari sahabat baru. Namun kepastian perlu pada saling hubung lain kali.

Warta Khas sepatut sudah keluar, namun warta oktober belum dilangsaikan. Kerja saya perlu disudahi, kerana tanggungjawab akan dipertanya dan dipersoal.

Namun, tawaran menjadi Ketua Editor SUKEJ sudah ditawarkan kepada saya, tetapi sama ada menerima atau tidak, tuhan lebih tahu. Mungkin kesibukan yang memburu masa lapang saya tidak mengizinkan, apatah lagi kerja wartawan yang sentiasa memulaukan saya dari bersenang-senang.

Mungkin esok akan melangsaikan Iqamah sebelum bertandang ke rumah Al-Marjan meminjam beberapa novel sebelum keberangkatan beliau ke tanah air tercinta.

Itu sahaja,
salam sastera ilmu.

ps: Perjumpaan Kelap bila akan terlaksana? Harap bantuan semua.

No comments: