Tuesday, March 27, 2007

CDRK Tidak Diterbitkan Mengikut Waktu Sasaran

Saya sedikit kecewa bila mengetahui CDRK belum dicetak pun sebaik saya tiba di Kaherah. Penat jadi berganda dengan khabar ini, menukarkan bingung kepada malu bila teringatkan saya mempromosi kawan-kawan minta beli dan baca.

Pencetakan terhenti dan saya perlu mencari pencetak lain. Belanja yang saya peruntukan untuk pencetakan jadi abu yang ditiup angin. Kalau mahu teruskan cetak, kena cari syarikat lain. Tak sangka, bila saya sangka saya sudah sangat lancar menguruskan semuanya ikut masa, ketentuan membantut saya di titik ini. Kena tukar jalan yang lain.

Maafkan saya kerana terlewat cetak, entah untuk kali keberapa. Dan maaf kerana tak dapat bagi tarikh yang pasti.

Soalan yang saya sering tanya, apa mahu buat kalau rasa kecewa begini?

No comments: