Tuesday, September 28, 2004

Kaherah

Kaherah kota kesibukan. Aku sudah 3 hari di sini. Kerja secara tiba-tiba menimbun. Warta perlu disiapkan sebelum 7 okt. Dan satu keluaran khas warta perlu terbit sebelum edisi oktober. Itu sudah hampir siap.

Aku dicengkam kesempitan waktu, tambah kurang mampu. Hendak ke cc bagai tiada peluang. Aku cuba juga. Dan, kerja baru perlu siap sebelum MAT. Upgrade web BKPJM. Kerjasama dengan Faiz. (Tip: Minta tolong dengan Tuhan)

Aku ke Kaherah asalnya hendak melawat sahabat yang baru sampai. Tetapi sampai kini, aku belum boleh pulang ke Mansurah (Tanda tanya: Pelajar baru dah sampai, bila nak cari rumah di Kaherah?)

Kuliah sudah bermula agak perlahan, tetapi aku disergah Syuun ditertawa ketika hendak membuat kernih baru. ( Sabar itu separuh daripada Iman). Rupanya aku salah cakap. (Moral: Belajar bercakap arab. Awak tu Azhari)

No comments: